maandag 1 september 2014

Ze is van mij! Deel 2


Ze is van mij!
  Deel 2
Uitgave: Strip2000, 2014
Voorpublicatie: Hello You!Eppo stripblad
Bijlage: Op de red@ctie kerstverhalen
Bestel dit album

Rare snijboon Diederik (redactielid van zowel Veronica Magazine als Eppo stripblad) artistiek puberjochie Tex en de verwaande hond van Jody de Engelse Au pair, vechten alledrie om de liefde van die laatstgenoemde, lieve jongedame. Lukt het een van deze mannen haar hart te veroveren?


Het album sluit af met een twaalftal kerstpagina's van de Eppo-strip Op de red@ctie.




Voorproefje: Ze is van mij!





Voorproefje : De red@ctie



(Wordt vervolgd in het album!)

Klik hier voor berichtjes over Ze is van mij! op Mars' blog.

Recensies

'Een energieke belevenis.'












Veronica Magazine (Marc Ketzer)

'Hoe dan ook hopen we dat Strip2000 nog meer in de archieven van meneer Gremmen vindt om uit te geven. Van zijn humor krijgen we nooit genoeg. De pret begint al bij het voorwoord want ook met woorden zonder illustraties etaleert hij een groot gevoel voor humor.


De stripspeciaalzaak (David Steenhuyse)















'Ze is van mij! deel 2'-recensie, met woedend commentaar van de 
auteur van het album.

stripINFO.be (Fluiten)












Eppo stripblad (Jos van Waterschoot)












Het 'B'-gevaar











Stripschrift (Rik Sanders)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten